Черв'ячні редуктори KPD-DRIVE

Черв'ячні редуктори під власним брендом KPD-DRIVE JRSTD-NMRV

Черв'ячний редуктор зі складу в Києві. Пропонуємо до вашої уваги черв'ячні редуктори-аналоги відомих італійських редукторів Motovario. Основні переваги наших редукторів - наявність значного ассортименту на складі в Києві (близько 800 шт), відмінна якість даного виробу і можливість придбати черв'ячний мотор-редуктор з доставкою по Україні в найкоротші сроки.

"КОМПАНІЯ ПРОМИСЛОВИХ ДЕТАЛЕЙ" має великий склад черв'ячних редукторів. Каталог редукторів, мотор-редукторів KPD-Drive ви можете завантажити нижче. В каталозі вказані інструкції і поради для самостійного підбору редукторів, взаємозамінність наших виробів з виробами Motovario, вказані можливі варіанти за способом монтажу, потужності, крутному моменту, передавальному співвідношенню, принцип підбору даних параметрів.

Завантажити каталог "Черв'ячні мотор-редуктори JRSTD"

Черв'ячні редуктори під власним брендом KPD-DRIVE JRSTD-NMRV

Ми сміливо можемо заявити, що наші черв'ячні редуктори високої якості, і ви будете задоволені співпрацею з нами. Також, ми маємо значний асортимент електродвигунів на складі (близько 300 шт), що дозволяє нам постачати замовнику готові приводи (мотор-редуктори) з підходящими параметрами в найкоротші терміни.

Якість наших черв'ячних редукторів, в першу чергу, базується на високій якості матеріалів та точністю виготовлення (редуктори виготовлені на сучасному, високотехнологічному виробництві у Китаї) та використанні якісних підшипників та ущільнень (SKF, KSK), мастила. Редуктори продаються зі складу в Києві одразу заправлені мастилом, для редукторів до 90го габариту використовується синтетична олива марки ISO VG320 (заміна оливи після 10000 мотогодин), для виробів 110 габариту та більше - мінеральна олива ISO VG 460, заміна оливи повинна виконатися після перших 500 годин роботи, також, потрібно очистити внутрішню поверхню корпусу. Редуктори до 90го габариту мають алюмінієвий корпус, з 110 і вище - чавунний.

Комплектація черв'ячний редукторів та мотор-редукторів

Черв'ячні редуктори та мотор-редуктори типу NMRV (JRSTD) KPD-DRIVE можуть додатково комплектуватися:

  • двигунами зі спец. властивостями (з вбудованим електромагнітним гальмом, двошвидкісними двигунами, з вбудованими частотним перетворювачем або енкодером)
  • одно-, або двостороннім валом (в наборі йде сам вал, шпонки та штопорні кільця)
  • вихідним кріпильним фланцем
  • реактивною тягою (моментним важелем)

Для черв'ячних мотор-редукторів не рекомендується застосовувати двигуни зі швидкістю обертання більше 1800 об/хв. Також, ми не можемо пропонувати черв'ячні редуктори з передавальним числом 5.Маючи маркування редуктора Motovario, ми легко підберемо і замінимо їх нашими виробами, і вони приємно здивують вас своєю надійність і якістю.

Розміри черв'ячний редукторів NMRV

Вказівки з експлуатації черв'ячних мотор-редукторів серії JRSTD

1. Одноступінчастий черв’ячний редуктор

  • 1.1 Корпус редуктора розміром 25-90 виготовлений з алюмінієвого сплаву литтям під тиском, має привабливий зовнішній вигляд, компактну конструкцію, антикорозійний захист поверхні і невеликий об’єм, який економить монтажну площу.
  • 1.2 Корпус редуктора моделі 110-150 виготовлений з чавуну литтям в алюмінієві форми. Він також має привабливий зовнішній вигляд та міцну конструкцію, може застосовуватись з установкою у азимутальному напрямі.
  • 1.3 Хороші характеристики теплопередачі зберігають надійність та безпеку редуктора, а також продуктивність в роботі.
  • 1.4 Високе допустиме навантаження забезпечує стабільну передачу потужності, створює мінімальну вібрацію та рівень шуму.
  • 1.5 Варіанти підключення потужності на вході та крутний момент на виході відповідають різним конструктивним рішенням в корпусі та в розміщенні отворів, що забезпечує багато типів установки.

2. Двоступінчастий черв’ячний редуктор

  • 2.1 Двоступінчастий редуктор складається з двох одноступінчастих вузлів редуктора та має всі їх переваги. У цьому випадку можна отримати більше передавальне число.
  • 2.2 Моделі 25/30, 25/40, 30/40, 30/50, 30/63, 40/75, 40/90, 50/110, 63/130, 63/150 використовуються найбільше в експлуатації. Можна обрати моделі 25, 30, 40, 50, 63, 75, 90, 110, 130, 150, щоб отримати комбінований блок відповідно до Ваших вимог.

3. Примітки щодо монтажу

  • 3.1 Плита основи повинна мати пласку поверхню та міцність, а болти основи мають бути повністю затягнуті та стійкі до динамічних навантажень.
  • 3.2 Після монтажу з’єднувальні вали двигуна, редуктора та робочого механізму мають бути співвісними.
  • 3.3 Поля допусків діаметру вхідного та вихідного валів мають бути h6. Отвори в з’єднувальних ділянках (наприклад під муфту, ремінний шків, ведуче колесо, тощо) мають відповідати діаметру валу, що дозволить запобігти поломці підшипника через з’єднання із надто великим натягом. Послаблене з’єднання може впливати на передачу експлуатаційної потужності, що також неприпустимо.
  • 3.4* Такі елементи приводів як зубчасте колесо та ланцюгова зірочка мають бути встановлені близько до підшипника редуктора, щоб зменшити згинаюче навантаження на консольний вал.
  • 3.5 Під час монтажу двигуна на редуктор, необхідно додати змазки в отвір на вході черв’ячного валу та шпонковий паз, аби запобігти жорсткому збиранню та контактній корозії під час експлуатації мотор-редуктора.
  • 3.6 Підтримуючий елемент необхідний коли редуктори напряму під’єднуються до двигуна, вага яких більша за звичайну.

4. Примітки щодо експлуатації

  • 4.1. Перед експлуатацією необхідно ретельно перевірити тип редуктора, міжцентрову відстань передавальне число, спосіб підключення на вході, конструкцію вихідного валу, напрям обертання вхідного та вихідного валу і напрям повороту, які мають відповідати вимогам. Краще за все, якщо швидкість на вході черв’ячного валу не перевищує 2000 об/хв, основний інтервал швидкості - 600-1800 об/хв.
  • 4.2. Навантаження має додаватися поступово під час роботи механізму. Не можна працювати з граничним навантаженням
  • 4.3. Редуктор розміром 25-90 має лише отвір для заповнення оливою. Редуктор заповнений синтетичним оливою марки ISO VG320. Оливу непотрібно доливати упродовж 10 000 годин безперервної роботи. Після цього оливу змінюють на нову.
  • 4.4. Редуктор моделі 110-150 має отвір для заливання оливи, отвір для зливання оливи та отвір рівня оливи. Мінеральна олива ISO VG460 залита у достатній кількості. Перед роботою користувач повинен лише вийняти гумове кільце в пробці для відводу повітря (сапун). Після перших 500 годин роботи, необхідно очистити внутрішню поверхню корпусу та замінити оливу на нову. Після цього олива змінюється кожні 5000 годин роботи.
  • 4.5 Допустима температура оливи в редукторі + 95 °C. Якщо температура перевищується, редуктор слід зупинити та з’ясувати причину.
  • 4.6 Якщо зовнішня температура вища або нижча вказаного в таблиці значення на 5 °C, звертайтеся до нас.
Черв'ячні редуктори JRSTD Черв'ячні редуктори NMRV Черв'ячні мотор-редуктори JRSTD Черв'ячні мотор-редуктори NMRV
Червячные редукторы KPD-DRIVE Червячные редукторы KPD-DRIVE
Більше файлів...


Найменуваннявага, кгтип фланцяВиробникЦінаКількість
Черв'ячний редуктор JRSTD 30-7,5-63B51.2B5KPD-Drive2094.84запитати
Черв'ячний редуктор JRSTD 30-10-63B51.2B5KPD-Drive2094.84запитати
Черв'ячний редуктор JRSTD 30-15-63B51.2B5KPD-Drive2094.84запитати
Черв'ячний редуктор JRSTD 30-20-63B51.2B5KPD-Drive2094.84запитати
Черв'ячний редуктор JRSTD 30-25-63B51.2B5KPD-Drive2094.84запитати
Черв'ячний редуктор JRSTD 30-30-63B51.2B5KPD-Drive2094.84запитати
Черв'ячний редуктор JRSTD 30-40-63B51.2B5KPD-Drive2094.84запитати
Черв'ячний редуктор JRSTD 30-30-56B51.2B5KPD-Drive2094.84запитати

Фільтр товарів

міжосьова відстань, мм

передавальне число

тип фланця